Ga naar de inhoud

Communicatie

Online en offline marketing

Een uitstekende reputatie online én offline, (nog) meer tevreden cliënten en stakeholders, trotse (nieuwe) medewerkers en extra inkomsten.

Natuurlijk weet je dat marketing ook in de zorg- en goede doelenwereld een belangrijk onderdeel is van de bedrijfsvoering. Goede marketing zorgt ervoor dat jouw organisatie, dienst, vacature of wervingsactie op een positieve manier opvalt bij je doelgroep. Maar hoe pak je dit aan? En waar moet je beginnen? We helpen je er graag bij.

Marketingstrategie

Effectieve online en offline marketing begint bij het begin: de marketingstrategie. Wij helpen je deze strategie uit te werken en te implementeren in jouw organisatie. Dit doen we door vragen te stellen en adviezen te geven die je helpen bij het uitstippelen van de te varen koers.

De strategie vertalen we naar een heldere boodschap, gericht op jouw doelgroep, in praktische vervolgstappen. Uiteraard met de juiste tone of voice en gebruikmakend van verschillende communicatiemiddelen. Onze ervaring en kennis van uiteenlopende sectoren komt daarbij goed van pas. Ons doel? Jouw organisatie (nog) sterker maken.

Als het ontbreekt aan voldoende kennis, tijd of ervaring, springen we graag bij als jouw strategisch marketingadviseur. Maar ook helpen we bij de praktische uitvoering. Uiteraard delen we onze kennis en vaardigheden graag. Zo kun je in de toekomst ook zelf aan de slag gaan. Wil je liever maandelijks een aantal uren marketing-ondersteuning van Transmissie, dan kan dat natuurlijk ook.

"Met veel plezier help ik organisaties online en offline zichtbaarder te worden. Ik verdiep mij graag in hun achterban en doelstellingen en pas de communicatie daarop aan. Alle voorkomende communicatieklussen voer ik zo creatief en efficiënt mogelijk uit. En natuurlijk denk ik ook graag strategisch mee. Ik geniet er enorm van om organisaties te versterken."

Annemieke van der Horst Transmissie

Tijd voor de volgende versnelling?

Neem contact op